zaterdag 25 augustus 2012

LA VIE EN ROSE -6

Ah, nog in de categorie: "leuke keukenspullen": ik zag deze zomer in de folder van de colruyt (die normaal ongelezen bij het oud papier belandt, maar kijk, het levert soms op) fel gekleurde flessen met weck-dop.  Die wou ik héél graag hebben om mijn favoriete drank (vers geperst fruitsap) in te bewaren.  Ik was blijkbaar niet de enige, want er waren enkel nog 2 oranje.  Die ik gekocht heb uiteraard.



Maar wat komen we tegen op vakantie in Freiburg?  Juist ja, dezelfde flessen, in overvloed.
Een roze als souvenir, dat moest gewoon.
Deze om mijn favoriete zomer-zwangerschapsdrank in te bewaren: pomtonic (u raadt 't wel zeker = pompelmoessap + tonic).

1 opmerking:

  1. 'pomtonic', klinkt lekker.... zal ook wel lekker zijn in niet-zwangere toestand.

    BeantwoordenVerwijderen