dinsdag 26 februari 2013

LIEFSTE AARON WEEK 16

Help.
Je drinkt ineens veel meer.  Zowel thuis als in de creche is alle diepvriesvoorraad zo goed als op.
Ik kan niet volgen met kolven.  Beetje paniek, ik zou niet willen dat je niet genoeg eten hebt...
Dus ik bel de vroedvrouw op en ze geeft me wat tips.
's Ochtends terwijl je drinkt, kolf ik de andere borst af.  Daarmee komen we er net.  En ondertussen word je 's nachts weer veel vaker wakker, zodat de productie weer mee op peil komt.  Oef.

Sinds woensdag drink je in de creche ook in plaats van 5 keer 50 à 80 cc, maar 3 keer en meer dan 100 cc.
Zomaar van de ene dag op de andere.  Je wordt een grote jongen.  
En jongen, daar zit ik toch al even op te wachten, hoor.  Dat je 3 uur tussen de voedingen laat.

Maandagavond was je papa pas om 21 uur thuis.  Dan moesten we nog eten en tegen 22 uur ging je al slapen.  De volgende morgen was hij er als de kippen bij om je uit je bedje te halen.  En hij heeft ontbeten met jou op schoot.  Hij had je duidelijk gemist.
Dan te laat vertrokken, trein gemist, volgende trein afgeschaft, dus hij was te laat op de thesisverdediging van zijn studenten...
Allemaal door jou.  Je moest maar zo schattig niet zijn.

Had ik je al verteld dat je een nektapijt hebt? 
Heel modieus, hoor  - als je 20 jaar geleden geboren was.
Mensen vragen soms hoe dat komt, of wij dat zo gekipt hebben.  Nee, gij!  Je bent ermee geboren.  
(En ze valt maar niet uit.)






1 opmerking:

  1. ahhhh... kijk dat matje eens, wat superschattig ;) Nog even en je kan er een staartje in doen!

    heerlijk dat het mannetje zo'n groeispurt heeft (het geeft altijd een prettig gevoel als ze goed drinken/eten) maar kan me voorstellen dat dat duo kolven en drinken wel een beetje vermoeiend is. vind het echt een inspiratie hoe je dat toch maar volhoudt!

    En ahh.. die papa! Wat ontroerend ;) (en da's dan weer zo toepasselijk). Wat fijn dat hij zo'n trots papa is en geniet van mannen-onder-elkaar tijd.

    BeantwoordenVerwijderen