vrijdag 31 mei 2013

PAPIER HIER | GIVE-AWAY

Aha.  De titel zegt het al: tijd voor een give-away.
Met papier.  Zelfgemaakte 'stationery', zoals dat dan heet.

Enkele kaartjes, gemaakt met masking tape.


Natuurlijk voorzien van bijhorende enveloppen, gevouwen van bladzijden uit een kledingcataloog.


Enkele gift tags, gemaakt van kartonverpakking en masking tape.


Deze gaan samen in een opgeleukt doosje.  Ideaal om kaartjes of foto's in te bewaren.


En omdat mijn doos 'pakskemaken' helemaal uitpuilt, doen we er nog wat gerecycleerd inpakpapier en lintjes en mini-wasspeldjes bij.


Wat moet je doen om dit te winnen?
Gewoon volger zijn of worden (via Google of bloglovin' - maakt niet uit)
en een reactie achterlaten onder dit bericht.
Bijvoorbeeld met een idee wat ik moet schrijven op dit vaderdagkaartje voor opi.
Want kaartjes maken is één ding, er nog iets leuks opschrijven een ander.


De winnaar wordt bekend gemaakt op 9 juni.

9 opmerkingen:

  1. Oh, zo mooi!
    Ik doe graag mee, maar wat kaartjesteksten betreft: ik ben een ramp! Verder dan 'hieperdepiep' kom ik meestal niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel leuk.
    ik doe dus met veel plezier mee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dit tekstje heb ik uiteindelijk gebruikt voor mijn papa...

      Gelukkige vaderdag aan de beste, sterkste, tofste, mooiste, grappigste,... Papa van de hele wereld en dat is toevallig die van mij!

      Verwijderen
  3. dit is een tekstje dat ik ooit voor 'vadertjesdag' geschreven heb voor een van mijn leerlingen, een meisje met twee mama's, in alle gedichtjes stond 'papa' of 'vader' en dat vond ze helemaal niet kunnen.
    Het is geschreven voor iedereen die 'ouder' is, op welke manier dan ook.
    ... hier komt ie:

    Jouw hand, die is veel groter
    daar past de mijne helemaal in.
    Ik voel me warm en veilig en dan heb ik zo'n zin
    om in je hand te knijpen
    zo hard als ik maar kan
    en voel nu eens hoe sterk ik ben!
    Dan kijk jij naar beneden,
    een glimlach in je ogen,
    en ik, ik stuur mijn glimlach
    schaterend weer naar boven.
    x
    :) Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away. Ook ik ben niet goed in teksten, het versje hierboven vind ik wel mooi. Mijn vader leeft niet meer, als ik nu wat zou schrijven...
    Lieve pa, wat is het jammer dat je niet meer kunt zien hoe ik nu in het leven sta. Wat zou je trots opme zijn, en wat zou je zielsveel houden van je twee prachtige kleindochters. Vaak ook zou je hoofdschuddend naar ze kijken maar met zoveel twinkeling en zoveel liefde in je ogen. Lieve pa, ik denk nog vaak aan je, met veel liefde!
    Lieve groet, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Recht uit het hart, dat is altijd het mooiste.
      Wat jammer dat je je vader al moet missen.
      Maar ook fijn dat je zo mooie herinneringen aan hem hebt.

      Verwijderen