woensdag 16 oktober 2013

OOGSNOEP - SEPTEMBER PHOTOCHALLENGE

Olala.
SEPTEMBER photochallenge heet dat hier.
En we zijn half OKTOBER!!!
Het is een beetje een saai excuus, maar iedereen lijkt er last van te hebben, dus jullie begrijpen het vast wel.  September was zó overdreven druk.  En oktober voorlopig niet echt beter.

De photochallenge heb ik dus niet tot een goed einde gebracht en bloggen schiet er even bij in (voor de oplettenden onder jullie: Aaron was op 14 oktober geen 50-51 weken, maar 1 jaar.  Hiep hiep... de hoera komt dus nog...).
Wat ik eigenlijk wou zeggen: ik ben toch blij dat ik heb meegedaan, want het heeft wel een aantal foto's opgeleverd, waar ik best tevreden over ben.
Hier nog de laatste:










































































September Photochallenge

In order of appearance:


silhouet
patroon.  
hier sta ik (ok, deze was in augustus in Luik, maar moest er even bij)

1 opmerking:

  1. Weer prachtige foto's! En wat zie ik? Zelfs de zomerschoentjes zijn in de favoriete kleur? ;)
    Vol verwachting voor het Hoeraaaaaa-blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen