donderdag 22 oktober 2015

WOLK

Hoe moeilijk kan het zijn om een antislip badmat te vinden?

Eerlijk, ik heb uren gespendeerd op webshops en ben bij een niet-nader-genoemde-galerij-met-4-letters geweest en toch nog niet mijn goesting met de juiste afmetingen gevonden.
Héhé.

Voor de badkamer is er nog steeds geen oplossing.
Voor onder Aaron zijn potje in de living wel:
Van miserie trok ik naar een niet-nader-genoemde-zelfbouwketen en kocht er een simpele witte mat (zo was er maar 1, zelfs dat is nog niet evident blijkbaar).
Thuisgekomen knipte ik er een wolk uit.
Ik zag ooit dat je dat eenvoudigweg kan doen bij de dames van A Beautiful Mess en het is echt zo simpel als ze laten uitschijnen.





Heel tevreden ben ik met het resultaat!
En zie, ons (b)engeltje is ook blij.




3 opmerkingen:

  1. Schattige wolk! Ik deed net hetzelfde voor de deurmat... gewoon tapis-plein knippen en klaar! Staat veeeeeeel leuker dan een gewone rechthoek! Dit fluffy wolkje van jou ga ik toch ook eens namaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leve A Beautiful Mess! Ik heb daar al veel gepind. :-) Leuk, die wolk, dat wil ik ook ooit wel proberen.

    BeantwoordenVerwijderen