vrijdag 5 september 2014

FAIR WEAR FRIDAY




Vandaag kan ik wat korter zijn dan de vorige keer:

Kleedje: in bruikleen van een vriendin, waarvoor dank!
Ik moet zeggen: ik heb veel kleurrijke kleedjes, maar altijd effen.  Da's niet heel bewust, dat gaat gewoon zo.  Patroontjes en zeker bloemetjes koop ik nooit.  Maar dit vind ik nu echt een geweldig mooi kleedje.  Dus misschien toch maar eens doen. Vond mijn ventje ook.

Gilet: tweedehands, afdankertje van de zus
Niet op de foto, 't is mooi weer!

Schoenen:  kurken schoenen van NAE, gekocht bij en&.  Daar schreef ik eerder al eens over.  Ik ben er nog altijd even content van.

Kort, maar goed deze keer!

9 opmerkingen:

  1. Ha het brusje is goed aan het groeien zie ik!!! Je kan al stilaan aftellen!
    Wat een schoon schoenen zijn dat weeral!!! Echt magnifique!
    Gij hebt toch geluk met uw smal voetekes!
    Tof dat je weer eens terug bent!
    Fijn weekend met jullie 3tjes! Knuffel aan Aaron!
    Tante Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie schoenen! Mooi kleedje ook, ik herken de 'geen patronen in de kleerkast', al komt dat bij mij net vanwege mijn vriend. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's en ik ben fan van de schoenen én uw schoon buikje. Merci voor de schoenen-tip. Altijd moeilijk om mooie eco/faire schoenen te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerst en vooral proficiat!

    En hoe herkenbaar: met een dikke buik droeg ik ook vaak een andere stijl - want leenkleren van vriendinnen. Dat stond me goed, ik draag sindsdien meer kleur én patroontjes ;-)

    Die fair wear friday is trouwens een leuk initiatief. Ik heb al redelijk veel fair in mijn kast hangen. Tijd om uit de kast te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh! Ik was verliefd op de schoenen van Nae met roze zool, maar ze waren te klein!
    Je ziet er stralend uit, Liesbeth!
    En ook: ik mail u, sebiet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Liesbeth, ik zou je willen mailen over Fair Wear Friday, maar ik vind hier nergens je adres... Stuur je dat eens naar ellen(punt)rutgeerts(at)hotmail(punt)com? Merci!

    BeantwoordenVerwijderen