maandag 1 februari 2016

VLUGGERTJE

Onlangs kwam er van down under een laat maar leuk kerstcadeautje toe:
een DIY pakket voor ketting met geometrische houten kralen en verfjes.
Project level: EASY.



Daar had ik gisteravond nu eens nood aan zie.
Een easy peasy, zeer mindfull projectje.
Omdat ik van hout hou, wilde ik de kralen niet helemaal schilderen, maar ging ik voor veelkleurige vlakjes.

Een paar uurtjes, een puddingske en een theetje later was ik een ketting rijker.
En was mijn geest ontspannen om te gaan slapen.






6 opmerkingen:

  1. Mooi kado! En mooi gemaakt! Sober en fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iets vr mij! waar kocht je het pakket?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het was een cadeautje van mijn schoonfamilie die in Australiƫ woont, dus ik zou niet weten waar je het kan kopen, sorry.

      Verwijderen
  3. Ik vind jouw versie toffer dan die op de doos. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen