zaterdag 31 december 2016

JAARZOEN

2016

je kwam na twee moeilijke jaren
en aanvankelijk durfde ik eigenlijk niet
te hopen dat je beter zou worden

gelukkig bewees je me ongelijk.

natuurlijk werd er hard gewerkt
aan plannen, op werven, aan ons huis,
aan onszelf, aan de liefde...

natuurlijk was het wel eens druk,
vermoeiend, te veel

maar er was ook eens wat rust,
ontspanning, zee, bos, zon, wolken,
energie voor creativiteit en lekker eten,
ontmoeting, vriendschap, liefde,
kunst, muziek

en altijd weer die lachende gezichtjes
van onze twee ontroerendste bezitjes

dankjewel, 2016,
het was me een genoegen
en nu ontmoet ik met open armen

2017







































Ik wens jullie allemaal oprecht een gelukkig nieuw jaar!

3 opmerkingen:

  1. Dat 2017 een jaar mag worden van rust en gezelligheid, van mooie warme momenten en heel veel oogsnoep... en dat je ons daar nog vaak van laat meegenieten.
    Heel veel liefs aan jullie viertjes. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! moge al jullie dromen uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was me een genoegen! Klinkt goed. Voor jullie alle vier: minstens een even mooi nieuw jaar, met veel liefde en warmte.

    BeantwoordenVerwijderen