zondag 12 maart 2017

IK GA OP REIS EN IK NEEM MEE... #40dagenbloggen

#40dagenbloggen: Wat zijn de drie items die je altijd meeneemt als je op reis gaat buiten je tandenborstel en proper ondergoed?

1. reflexcamera

Ik kan me geen vakantie voorstellen zonder fotograferen.
Zelfs toen we nog met de rugzak gingen kamperen en de reflex nog analoog was en met rollekes.
Het fototoestel sleur ik overal mee.



2. notitieschrift

Ik schrijf graag en moet ook kunnen schrijven op reis.
De route onderweg, wat we gedaan hebben, recepten van wat we gekookt hebben ter plaatse...



3. citronella-kaars

Deze gele kaars gaat al wat vakanties mee.
Instant gezelligheid op het terras.



Wat mag er in jouw valies zeker niet ontbreken?

4 opmerkingen:

  1. Oooh die kaars, wat een supergoed idee ! Ik neem altijd minstens één boek mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat notitieschrift maakt me jaloers. Ik neem me steeds voor om elke camping die we leuk vinden, elk tof plekje... op te schrijven en... dat hou ik nooit vol. Zo stom want later kunnen we niet meer op de naam komen. Misschien moet ik er toch maar eens werk van maken.
    Wij nemen geen valies mee... wij "sleuren met een hut". ;-) En wat er niet mag ontbreken : een brei- of haakwerkje! En de hangmat! En de woefjes uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schriftje gaat bij mij ook altijd mee en boeken en een handwerkje. Maar die citronella-kaars vind ik een heel goed idee! Dat ga ik onthouden voor volgende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen