vrijdag 3 maart 2017

FAVORIETEN OP VRIJDAG + FAIR WEAR FRIDAY #40dagenbloggen

#40dagenbloggen:  Je favoriete paar sokken.

Vandaag een heel gemakkelijke!
Of nee, toch niet, want het is moeilijk om een favoriet te kiezen.
Oh, wat hou ik van mooie sokken.
Liefst eerlijke en eco sokken, dat spreekt.

Mijn favoriet van het moment is dit geweldige paar van Qnoop.
Qnoop is een Amsterdams sokkenlabel, waarbij naar eigen zeggen: "de kwaliteit van de biologische materialen en het draagcomfort voorop staan."
Kenmerkend voor hun sokken: een knoopje aan de ene en een lusje aan de andere, zorgen ervoor dat ze bij elkaar blijven in de was.  
Maar ik moet eerlijk zijn: ik gebruik dat nooit.
Ik vind het vooral héél mooie en comfie sokken.































Welke sokken draag jij vandaag?  Ga je ook voor vrolijk, of zeg je: allemaal dezelfde zwarte, dat is gemakkelijk voor in de was?

7 opmerkingen:

  1. nice!
    ik kocht vorig jaar 10 paar geweldige sokken met hartjes uit bamboe van braintree en wil nooit meer gewone sokken :-)

    zeg, misschien kan jij mij helpen: ik ben op zoek naar een fair wear joggingbroek. de merken die ik ken verkopen allemaal yogabroeken die er zalig uit zien om te dragen, maar dat is niet wat ik wil, ik zoek echt een broek uit sweatstof (of gelijkaardig). heb jij een idee waar ik zoiets kan vinden? je mag me ook altijd mailen: demierendeleeuw [at] gmail

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Bij www.fairecofashion.com in de Mageleinstraat in Gent heb ik er gezien in blauw en grijs !

      Verwijderen
    3. dat is een goeie vraag zie, ik zou het ook niet direct weten. als ik er tegenkom, laat ik het je weten

      Verwijderen
  2. Ik heb er zelfs van Hello Kitty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat een leuke kousjes! En dat lusje met knop is anders wel makkelijk. Geen verloren kousen meer!

    BeantwoordenVerwijderen