zondag 16 april 2017

40 DAGEN BLOGGEN: THE END

#40dagenbloggen


De start van #40dagenbloggen veroorzaakte een soort van woordenstroom die niet meer te stoppen was... Kathleen en haar vragen waren niet de enige schuldige daaraan, ook andere blogs (nieuwe die ik ontdekt heb of oude bekenden) schreven in deze periode heel veel inspirerende teksten, waardoor ik ook echt MOEST schrijven.

Daarmee is het doel van 40 DAGEN BLOGGEN zeker bereikt: bezinnen en hoe beter bezinnen dan door te lezen, te praten en te schrijven.

20 blogposts afwerken en publiceren is dan weer een andere zaak.
Niet alles heeft de blog gehaald, sommigen staan nog in draft en komen nog.
Ik ben eerder een slow blogger aan het worden: dingen moeten rijpen...
Hoewel er soms ook heel simpele posts zijn, waar niet echt lang over nagedacht is, en die gewoon snel online worden gegooid.
Beide hebben hun charme, en beiden horen voor mij bij het bloggen.

En soms zijn er natuurlijk belangrijkere dingen in het leven dan bloggen.
Naar buiten, spelen, praten, planten, bloesems, vakantie, familie, vrienden, naar zee,...
De lente!
Nieuw leven.
Hoop.
De essentie van Pasen dus.

Ik wens jullie allemaal een vrolijk Pasen!





9 opmerkingen:

  1. Vrolijk pasen aan jullie allemaal. Ik zal hier deze week eens heel erg veel moeten bijlezen zie ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom terug tante!! Ik hoorde dat het zalig was met de caravan en dat jullie zijn blijven plakken :-) Groot gelijk!

      Verwijderen
    2. Herken je Aaron zijn trui? Vorig jaar een maatje verkeerd gemaakt, maar kijk, nu past ie al en is meteen zijn lievelingstrui geworden. Je had zijn gezicht moeten zien toen hij zijn handen in die zak vooraan stak en merkte dat zijn handen in de zak mekaar konden raken. Totaal verwonderd en hij vond dat dus fantastisch! :-)

      Verwijderen
    3. :-) Nu je me er op wijst, zie ik het. Fijn dat ie er blij mee is. En zie ik ook "een ijstaart van den François"? ;-)

      Verwijderen
    4. oh ja, een héél lekkere ijstaart van Crèmerie François :-)

      Verwijderen
  2. Leuk dat die 40 dagen bloggen zo'n effect had! Ik lees dat bij meerdere bloggers terug. Ik heb er zelf niet aan meegedaan, maar blog wel dagelijks.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een beetje blog-doorklikken kwam ik hier terecht... en dacht ik, zou dat "Liesbeth van het middelbaar" zijn? Wat een leuke blog zeg. Om vrolijk van te worden! Ik kom hier zeker nog eens terug. Groetjes, Josefien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-))))) Moh, dag Josefien! Dat we mekaar hier tegenkomen zeg. Zo grappig.
      Fijn dat je er vrolijk van wordt, dat is een beetje de bedoeling :-).

      Verwijderen