vrijdag 8 november 2013

OOGSNOEP >>> KLEUR VAN DE MAAND











De mier en de leeuw startte pas een nieuw project: "de kleur van de maand".
Kleur van de maand november = GEEL.
(grappig, ik had nog maar net een geel project gepost)

Ik doe graag mee!
Ik dook even in mijn archief en vond verbazend veel geel.


In order of appearance:

Architectuurbiennale van Venetië 2010
Leegstaande loods - Vaartkom op zondag 2013
Architectuurbiennale van Venetië 2010
Leegstaande loods - Vaartkom op zondag 2013
Werf Balk van Beel -  Vaartkom op zondag 2013
Bretagne 2010
Antwerpen in de buurt van Het Eilandje 2012
Aaron in de tub op vakantie 2013




4 opmerkingen:

  1. Ah het zat in je archief! Ik dacht waar haalt die toch zo snel al die gele foto's bij mekaar! Ze zijn prachtig... stuk voor stuk... maar de laatste is uiteraard de schattigste!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb eigenlijk niet zo veel met geel.. maar die vuurtoren en loods! super :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! prachtige foto's. ben kei hard onder de indruk. leuk dat je meedoet ook.
    groetjes,
    m

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, moet er bijna van blozen :-)
      ben al benieuwd naar volgende maand...

      Verwijderen