woensdag 28 juni 2017

AVONDZOEN + WINNAAR CADEAUTJE


Eerst een dienstmededeling: naamgenote Lies Bet, kan je me even je adresgegevens mailen, dan komt het papierliefdepakketje jouw richting uit!



















































zzzzzo van die zzzzomerdagen, die vragen om weinig of niets // waterpret (toen de regenput nog vol was) // heerlijke verse aardbeitjes uit de tuin van de achterbuur (dank u !) // even een duik in het zwembad van de zaakvoeder over de middag // slaatjes // nog meer slaatjes // ijsjes // bbq met vrienden // de collega's van mijn mama die haar verdiend een prachtig afscheid gaven (pensioen) // een zalig schoolfeest // Annabel die ineens onhoudbaar wordt als de kindjes uit de instapklas beginnen dansen: "kindjes, ik ook!" (iemand is klaar voor school) // Aaron die heel geconcentreerd en met schwung zijn dansje doet // zoete suikerfeest-hapjes van de buren (dank u!) // de regen (dat moet de eerste keer zijn in mijn leven dat ik blij ben met regen) // dagelijkse slaapwelzoenen van mijn ventje en mijn kindjes

Slaapwel!


Serie Avondzoen
't Is goed in 't eigen hert te kijken
nog even voor het slapengaan...
Vanavond / de voorbije weken ben ik dankbaar voor...

3 opmerkingen: