vrijdag 15 maart 2013

LIEFSTE AARON WEEK 22

Je bent heel goed bijgekomen liefje!

Toch een zekere opluchting, hoewel ik ervan overtuigd was dat je het goed deed.
En met wat tips van Barbara zou de borstvoeding ook terug in orde moeten komen.
Maar we kopen wel een doos poedermelk als reserve. Zodat ik niet hoef te stressen dat je niet genoeg eten zou hebben. Want stress en kolven gaan niet samen.
En inderdaad: maandag lukt het kolven alweer.

Ondertussen ben je ziek geworden en blijft papa voor jou zorgen.
Je drinkt maar 30 ml, dus kom ik over de middag naar huis eten. En jou eten geven.
Aan de borst drink je wel.  Je kikkert er zichtbaar van op.

Dinsdag word ik mee ziek en gezien de sneeuwstorm (ja, echt waar Aaron. Het sneeuwt weer! In maart!), blijven we allemaal thuis.

Woensdag ben je genezen.
En je voelt nog zwaarder! En een pak steviger.
En je slaapt weer goed.
We brengen je naar de creche.
Zondagavond was de poedermelk al ingepakt, maar nu is ze niet meer nodig, want door je ziek zijn, hebben we weer reserve!

Zie, alles komt goed deze week.
Je hoest nog wel een beetje. Ik ook.

De sneeuw is al bijna weer gesmolten. Nu komen de maartse buien nog en dan, dan komt de lente echt!

Dikke zoen,
Mama x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten