maandag 2 januari 2012

AGENDA

Geïnspireerd door deze handleiding van Vermiljoen, wilde ik voor 2012 ook mijn eigen agenda maken.
Maar weinig zin om veel te photoshoppen, dus ik besliste hem helemaal met de hand te schrijven.  Zeer mindfull.  Ik vond niet meteen van die ringen, dus kocht ik dit leuke notitiboekje bij Goed Vandoen.

Toen werd in de familie voorgesteld (door mij) om naampjes te trekken en enkel zelfgemaakte/tweedehands/eco/fairtrade cadeautjes te geven.  Ik trok het naampje van mijn schoonbroer en gezien die soms wat last heeft met "time manegement", dacht ik, hé, ik maak die agenda voor hem.  Ziehier het resultaat:


Ik was na mijn laatste werkdag voor de vakantie boodschappen gaan doen en daar stond zo'n doos wafeltjes in de vorm van sterren te blinken.  Niet te weerstaan.  Eindelijk toch in de kerstsfeer.


Mama vond hem geweldig mooi, en zij verdiende er zeker ook één.
Ondertussen had ik wel van die ringskes gekocht, maar ik heb natuurlijk geen stof in huis.  Dus werd de kaft ingepakt met een restje gevelfolie.  De binnenzijde werd vastgeplakt met velours-achtig makettemateriaal.
Gezien zij wel een agenda nodig heeft met een blad per dag voor alle afspraken, heb ik hier de bladzijden wel wat voorgedrukt.  366 keer 8, 9, 10, 11, .... schrijven is niet meer mindfull.


Zo, en nu nog eentje voor mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten