vrijdag 27 januari 2012

SAY YES TO TOMATOES

Een nieuwigheid: ik werd uitgenodigd voor een 'stokje'.
Over parfum.

De eerlijkheid gebiedt mij te vertellen dat ik nooit parfum draag.
Echt waar, vroeger zelden, maar nu nooit.
De parfumflesjes zijn nog niet uit de doos geraakt, en we zijn nu toch al 4 maand verhuisd...
De laatste fles die ik kocht moet 5 jaar geleden zijn.  Coco Mademoiselle van Chanel.
Vond ik heerlijk, maar zoals Sieselaajn dat zo mooi omschreef, kreeg het ventje er migraine van.

Als het ventje zegt: "oh, wat ruik je lekker", dan is dat als ik recentelijk mijn dagcrème (Estee Lauder Daywear) heb opgesmeerd.  Want dat moet ik dan weer wel toegeven, crèmekes smeren -voor mijn droge huid- dat doe ik wel.  En die geuren ook.
Zo kreeg ik ooit van 't ventje bodymelk Angel Innocent van Thierry Mugler : h*e*m*e*l*s
De groene Magic Touch van de Rituals (met cherry & rice milk) is ook een feestje voor het geurzintuig
en de douchegel en shampoo Say Yes To Tomatoes ruikt ook njammie.  Niet echt naar tomaten.

Geuren kunnen je zo smak in het verleden gooien.  Zo rook ik laatst ergens CK one (er zijn blijkbaar nog mensen die dit gebruiken!) en ik was opslag weer 16 jaar.  En ik heb een doosje poeder van T.C. Leclercq dat me heel erg aan mijn mémé doet denken. (effe de link omdat 't zo'n schoon ouderwets doosje is.)

Dat vind ik wel heel leuk aan parfum: de mooie flesjes. Dus eindigen we met een kleine verzameling:


Bij deze wil ik deze 3 en jullie allemaal uitnodigen om het stokje verder te zetten:

elza-d
iloveeco
Juffrouw Sanseveria

Welk wolkje draagt u?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten