vrijdag 13 januari 2012

BERGBOX

Ook geweldig: de Bergbox van StudioBoon.

Ik heb er al een paar A4-boxen laten maken.
Die staan heel mooi in de bureaukast. Heel simpel, en toch. 
Dat doet veel, zo'n mooie doos en dat is bovendien erg praktisch.


En nu wil ik er graag nog één laten maken voor al de gebruiksaanwijzingen en garantiebewijzen van de keukentoestellen.  Nu nemen ze een hele lade in, waar eigenlijk de bakroosters horen te zitten:


















Maar de tekst is beperkt tot 10 letters. "GEBRUIKSAANWIJZING" is dus geen optie.  "HANDLEIDING" ook niet.  Tenzij ik twee dozen zorg: één met "HAND-" en één met "LEIDING"; naast elkaar. "MANUAL" zou wel kunnen, maar 'k wil toch liever Nederlands.  Suggesties zijn altijd welkom!

8 opmerkingen:

  1. Zomoetdat.

    (Maar eerlijk gezegd was 'uitleg' ook het eerste wat in me opkwam...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de reacties; dat vind ik allebei al bruikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de man koos eerst voor Zomoetdat en heeft er nu Zodoejedat van gemaakt.
    Dat gaat het dus worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nieuwe volger en natuurlijk kom ik leuke (zelfs superleuke) posts tegen.. Ben blij dat ik je gevonden heb..
    Maar.. ik vind deze bergbox zeer leuk, aan de andere kant, de bijhorende link werkt niet meer.. Weet je waar ik deze toch nog kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, fijn, welkom!
      Bedankt om te melden dat de link niet meer werkt, ik heb hem bijgewerkt.
      Maar voor het geval dat weer zou veranderen: surf naar www.deinvasie.be, klik dan op 'interieur' en dan op 'opbergen', dan staat ie er zeker ergens tussen.
      Op deinvasie.be kan je ook nog veel andere leuke dingen vinden trouwens.

      Verwijderen
    2. Deinvasie kende ik zeker wel al, alleen staat er ongeloofelijk veel op, dat ik nog niet alles gezien heb ;)

      Ik heb het uiteindelijk gevonden en ook een mailtje gestuurd naar de betreffende persoon.. De bergbox wordt ook niet meer gemaakt, hij heeft er nog enkele andere in stock.. Dus ik bekijk het eens even.
      Jammer, want ik vind ze echt superhandig! Zeker voor iemand zoals ik..

      Verwijderen
    3. O, wat jammer ja! Ik had er op termijn ook nog wel een paar bijgewild...

      Verwijderen