maandag 24 juni 2013

HIEP HIEP

HOERA !!!

Mijn metekindje werd 1 vorig weekend.
1 jaar al!

En daar hoorde een kroon bij.
Dus zocht ik in mijn doos ""pakskemaken" naar leuk papier.
Ik vond nog een restje gevelfolie dat ik bewaard had, en wat bleek: gevelfolie (voor gevels met open voeg) is ideaal kroonmateriaal!  Soepel en stijf tegelijk.  En de binnenkant voelt een beetje stof-achtig aan.  Lekker zacht.

De buitenzijde was zwart, dus daar kleefden we een mooi inpakpapiertje over, dat hier een tijdje geleden per post toekwam.  De randen werden versierd met masking tape.  Nog een grote 1 tapen en nog wat paarse stickertjes en klaar was ze.

Oh ja, en zijn initialen mochten ook niet ontbreken.



Van harte een dikke proficiat en een nog dikkere knuffel!!!

1 opmerking:

  1. En mooi was ie! De kroon! De jarige ook natuurlijk! En de jarige met kroon nog veel meer mooi! Goe gedaan metertje!

    BeantwoordenVerwijderen