dinsdag 13 januari 2015

SECRET SANTA

Vorig jaar deed ik voor het eerst mee met Secret Santa en vond het erg leuk om te doen.
Dus toen ik in mijn bloglovin de titel opnieuw zag verschijnen, begon het alweer te kriebelen...
Alleen... Zou dat wel lukken nu, zo met een pasgeborene...?

Ik las Tess haar post en kwam me dat even goed uit:  een aangepast concept dit jaar: geen cadeautjes, wel wensen.
'Want we hebben al genoeg, maar het hart kan altijd warmer'.
O ja, en van papier en kaartjes, daar word ik wel warm van.

Ik nam mijn doos verzameld papier (uitgescheurd uit tijdschriften, van kaartjes, ...) erbij, alsook wat staaltjes 'groeipapier'  (een te laat idee voor de geboortekaartjes) en een print van de prachtige zilverblauw kerstposter.   Daarmee ging ik aan de slag en maakte een 'boekje' van wensen, in zeshoekvorm, want zeshoeken zijn tof en precies ook 'in' en gaan dat in 2015 nog blijven denk ik.
Ze bieden ook zoveel mogelijkheden (zelfs in de architectuur; het bureau waar ik werk is bezig met het ontwerp van modulaire scholen met zeshoekige klassen, maar ik dwaal af).

Zeshoekjes dus, met grote en kleine alledaagse wensen, en met een paar gepersonaliseerde wensen, die ik kon formuleren nadat ik op ontdekking ging bij mijn 3 'slachtoffers', wiens blog ik alle 3 nog niet kende.  Ook dat is zo leuk aan Secret Santa.




En wat kreeg ik?
Een keischattig envelopje van Kim van de blog kruimels, gevuld met kaartjes, een kraanvogel voor een portie geluk en een 'fortuneteller' om te helpen kiezen.  Heel leuk!



En een heel mooie origami ster van Alet van de blog toilylu.










Bedankt dames voor al dat moois, jullie zorgden voor een brede lach op mijn gezicht.
Nu staan ze nog tussen de kerstkaartjes, maar daarna zoek ik een leuk plekje ervoor!

Nummer 3 is dus (nog) niet toegekomen.  Ik hoop voor de maker dat er niks verloren is gegaan in de post, want dat zou zonde zijn...

Alleszins vond ik het weer heel leuk om mee te doen, dus ook een dikke merci aan Tess om dit allemaal te organiseren.






4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boekje met kerstwensen maakte je zeg.
    Mooi om te zien, al die kaarten in het kaartenrek.
    Groetjes
    Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ontzettend blij met je boekje! Leuke wensen. Nogmaals merci! Bij mij kwam nummer drie ook nog niet aan. Er liep dus wat mis. Maar het blijft leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was ook superblij! :-) En hier kwam nummertje 3 ook nooit aan. Er gaan wel meerdere kaartjes verloren met de post vrees ik. Ik hou het bij hoor, als mooie herinnering :-) dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen